Imagination, life is your creation

Så min dag har helhjärtat gått till att färdigställa min scrapbook. Det är ett stort projekt ska jag säga er, men det går framåt. Det börjar likna nåt faktiskt. Nu är klockan 7 och jag har hållt på i mer än 6 timmar, så nu ska jag nog slänga mig i soffan och kolla på en film. Men det har varit en lugn dag, saknade min träning som jag hoppade över men det var väldigt skönt att bara ta det lugnt också. Den här veckan kommer att bli väldigt stressig med alla finals som är i slutet av veckan men jag ska plugga på och få bra betyg.




Energitillskott, peppermint kisses 


Kommentarer
Postat av: Malin

Cool Scrapbook! :) Energitillskott låter bra och gott! ;) :D

2011-01-25 @ 20:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0