Just my luck

Japp, det stammer, fast jag menar det inte som en dalig grej. Fick mitt nya schema idag och vad ser jag, jo att jag har A lunch med Emma och att jag har en av mina favoritlarare i American Heritage. Life is good right now.  Jag ar sa glad just nu, det kanns jatteskont att jag inte behover oroa mig for lunch och sa.... aaaah alltsa jag ar overlycklig! Det har ar saaa bra! Anledningen till att jag sitter har i biblioteket for mig sjalv ar for att jag har redan haft min larare och han tyckte inte att jag behlovde vara med pa introduktionen eftersom att jag redan har haft honom en gang frout. Han skickade ner mig till biblioteket och sa at mig att fordriva tiden har istallet i 30 minuter, sa det ar vad jag gor! Nej, nu tror jag att jag ska kolla runt lite pa bloggar och sa. Vi hors senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0