lite av slutet på en era sådär..

Hej!
Hur mår ni? Jag mår bra, jag har haft en riktigt bra dag idag faktiskt! Min kompis Filip skickade just en riktigt rolig länk till mig, haha "vår julskinka har rymt...." och det fick mig att skratta så mycket! Idag har jag förresten varit på flygplatsen, Dan från Nya Zeeland åkte hem idag. Även fast vi inte har umgåtts jättmycket så var det sorgligt att se honom åka, han hör på nått sätt till här. Det var så konstigt att säga "Cya" och veta att... "Nej, förmodligen inte, och i alla fall inte på ett bra tag!" Och ännu konstigare är det att tänka att det kommer vara jag om några månader... Jag vet inte ens hur jag ska känna, så jag tänker inte tänka på det nu! Jag var förresten riktigt IQ befriad för ett litet tag sen, duktiga jag lyckades ju radera min spotify playlista. Riktig smart alltså. Men, men det är bara att börja samla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0