Ny termin imorgon

Japp. Finals är över (och de gick förresten galant kan jag tala om!) vilket betyder att nu börjar jag om med nya klasser. På schemat står American Herritage, Gym, Spanish 3 och Drawing and Painting 1. Ärligt talat är jag lite nervös, det nya schemat betyder att jag inte kommer ha några klasser tillsammans med Maja och Emma och inte heller kommer jag ha lunch med någon jag känner. Så vem vet, imorgon kanske jag blir typexemplet av en utstött i High School och sitter på toaletten och äter min lunch. Nejdå, det kommer inte att hända av två anledningar, 1. Jag skulle aldrig äta på en toalett 2. biblioteket är mycket trevligare, haha. Men ärligt talat, jag är nervös och känner mig ganska osäker inför morgondagen, men är samtidigt lite glad för det också, det ska bli kul att träffa nya människor, om de är schyssta såklart. Nej, jag ska nog klara det här tror jag, men wish me luck anyway!

Kommentarer
Postat av: antonia

Det kommer gå skit bra för du är världens bästa! :) <3

2011-01-24 @ 11:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0