tillbaka till skolbänken!

Det var faktiskt inte så farligt som jag trodde att det skulle vara att gå upp imorse. Fast det kändes väl kanske inte sådär underbart att vara i skolan, men det var helt okej. Sämsta lektionen var nog bild, där var och en av oss har fått en liten bild som vi ska förstora upp (alltså för hand) och först bara göra med blyerts, sen med färgpennor och sist med bläck. Självklart så tar jag ju den absolut svåraste bilden av alla så jag får sitta i två dar med vardera. Inte kul.

Här på eftermiddagen så har jag hängt med Maja, vi skrattade så vi grät när vi kollade på roliga youtube-klipp. Ett gott skratt förlänger livet. Nu ska jag väl gå och slänga i mig lite lasagne till middag och sen så blir det till att hejja på min long lost friend- Homework!


dagens armban- bild tagen med min nya kamera :D


Kommentarer
Postat av: Maria

fiint :)

2011-01-04 @ 06:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0