uppåt vi går

Hej! Hur är läget?
Jag kom precis hem från skolan, klockan är halv 11, och ska snart bege mig upp till Houghton, Michigan igen. Det ska bli så kul! Jag ser väldigt mycket fram emot att sitta i bilen i fyra timmar och bara ta det lugnt, för jag är väldigt trött! Så det blir inte mycket bloggning nu i helgen heller, för datorn lämnar jag som vanligt hemma. Men tat' lungt, jag kommer tillbaka snart igen och då blir det mycket bloggning! Det känns väldigt skönt att vara klar med min första vecka med nya schemat. Det känns faktiskt väldigt bra, tror det blir ganska grymt! Nej, ni nu ska jag gå och göra en kopp choklad att ta med mig upp, vi hörs när jag kommer tillbaka! Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Maria

Have fun & Lycka till!

Kram Maria

2011-01-28 @ 19:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0