Who do you think you are?

Herregud, jag är helt utmattad, och jag har egentligen inte gjort nånting! Men jag kunde inte sova igår natt så jag somnade runt klockan 2 eller så och det var inte kul att gå upp måste jag säga! Skolan var ganska lugn idag, men jag blir lite småsur när mina lärare får för sig att ge oss extra läxor precis nu innan finals, jaja. Efter skolan har jag åter igen hållt på med min scrapbook, den börjar se riktigt bra ut nu och det är jätteskönt! Så nu är det till att börja plugga till proven, men det ska nog lösa sig tror jag. Nej, nu ska jag hoppa i säng, jag tuppar snart av här borta!


http://open.spotify.com/track/1QO5Hxv3JmP27MTBg8lQ9p Christina Perri – Jar Of Hearts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0