Floating in Florida

Idag har varit tredje dagen i Florida. Galet hett och fuktigt, och jag njuter. Vi bor tvärs över vägen från stranden, så det tar ungefär 2 minuter att gå ner. Riktigt härligt. Vi har hunnit med en hel del hittills faktiskt, vi har åkt taxi båt till Las Olas, shoppat loss, solat så att vi ser ut som ketchupflaskor och ätit på Bubba Gump (ni vet, restauragen i Forest Gump). Nu ligger vi på hotellet och slappar. Imorgon väntar en snorklingtur och en slapp dag. Det är väldigt skönt att ha semester, men det är frustrerande att ha så mycket baggage. Jag har tio månader kläder, packning och annat junk i två väskor och allt ligger huller om buller. Det är konstigt att tänka att jag inte kommer tillbaka, och att om 8 dagar kommer jag att vara på svensk mark igen. Jaja, vi ses ju då!


Kommentarer
Postat av: Gun-Lis Tamme

Passa på och sola, midsommar vädret är här!

Kramar från Ekedal

2011-06-18 @ 08:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0