På väg till Door county

Klockan är halv tio och jag håller på att göra mig redo för dagen. Idag ska vi, tillsammans med Maja och hennes familj åka upp till Door County och spendera dagen där uppe. Jag vet inte riktigtvad vi ska göra, kanske åker vi linbana, kanske strosar vi mest omkring eller så. Igår var vi mest här hemma hos mig och packade lite mer, åt lunch och sen åkte till the mall och kollade i affärer. Jag vet inte om Daniel tyckte att det var lika kul som jag och mamma dock ;) Jag har två dagar kvar i Green Bay nu, och väskorna är halvpackade, jag måste tvätta två gånger till, det ska städas, bäddas, plockas och sånt skrot. Dessutom har jag fortfarande vänner jag vill säga hej då till här, imorgon åker Emma och jag vill vara där på flygplatsen, kl. 4 på morgonen. Det är mycket som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0