Vad gör man inte när man har tråkigt...


Yo peeeps! Klockan är halv 11 på kvällen här i Orlando. Vid den här tiden skulle vi ha suttit på planet i 2 timmar. Men först var det storm så planet var tvuget att landa på en annan flygplats, sen en annan och nu efter att planet har vart där i 2 timmar upptäcker dem att den flygplatsen är för liten. Herregud. Jaja, jag har gratis internet och spotify. Vad mer kan man begära. Haha. Jaja, förhoppningsvis hinner vi med vårt andra plan i Frankfurt men jag vet inte riktigt. Då måste vi boarda inom 2 timmar och det känns lite tveksamt. En sak kan jag i alla fall säga. Min säng kommer kännas enormt skön när jag kommer hem.... När det nu blir. Hur som, hoppas midsommarafton var grym för er alla. Min spenderades på en solstol och med mer shopping. Hahaha!


Kommentarer
Postat av: mandis

härligt det låter! :) men om man har chansen att åka som utbytesstudent tycker du man ska ta den då? jag börjar bli lite tveksam.. :)

2011-07-30 @ 11:52:04
URL: http://atessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0