Monday feel like sunday

Nu är jag hemma igen från stugan. Det har varit en väldigt avkopplande helg, och jag har förmodligen gått upp tre kilo eller så. Mat hela tiden och så mycket gott så det blir att man proppar i sig som en jäkla gris. Jaja, jag bryr mig inte så mycket. Vi kom hem idag vid två tiden och då var det bara att sätta sig och börja skriva en uppsats om bilens historia. Ack så intressant. Det tog mig ungefär 7 timmar att göra klart den, men då tog jag också en 4 &½ timmars paus i mitten. Var ute på motorcykel tur med Dave, det är så härligt att åka runt och det var så varmt och skönt idag också. Jag var ju som sagt ledig idag, och det har vart väldigt skönt. Imorgon är det skola igen, på torsdag har jag finals att göra och på fredag åker jag Maja, Lynnn och kanske Emma ner..... eller upp?? Jag vet faktiskt inte, hur som helst, vi ska till Lacrosse och se på state för track. Det ska blir riktigt kul! Sen på söndag är det graduation och sen har jag ungefär 4 timmar kvar av High School. Det här kommer bli den sista veckan på high school. Riktigt konstigt.....

Jag lovade ju att jag skulle berätta om fredagen. Hahha jag skäms över det. Så jag, Emma plus Maggie och Jorie från the ski team skulle gå till en dansklubb för ungdomar. Men i sista minuten så drar sig Jorie ur och vi andra har aldrig varit där så vi känner oss lite smått osäkra men vi går i alla fall. Herregud säger jag bara. Tänk er en riktig fjortisklubb, sån mentalitet. Tjejer gick runt i mini shorts och sport bh och det luktade as där inne. Och dansandet! Kommer ni ihåg att jag sa att jag tyckte homecoming var dirty? Hmm, låt mig bara tala om för er, det här var nog typ..... inte ens dans. Grinding i allra dirtyest form. Huh..... Så vi mest stod där i mitten och försökte att inte stöta in i någon, men vi ville inte gå heller eftersom att vi hade betalat $20 för det! Hahaha! På vägen hem satt vi tre helt tysta för vi var chockade och visste inte vad vi skulle säga! Men.... det var en upplevelse och nu vet jag att jag aldrig behöver gå tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0