lördag

Har haft två riktigt bra daga. Igår hade jag halvdag så först skypade jag lite med Mamma och brorsan, sen begav jag mig east side tillsammans med Emma och vi gick till Kavarna, en mysig restaurang där vi satt i typ 4 dagar och snackade. Sen gick vi hem till henne och såg filmen Salt, med Angelina Jolie. Det var en riktigt konstig film alltså, inte helt normal. Sen imorse vaknade vi och gick till affären och köpte frukost och det åt frukost i typ tre timmar (snabbt är inte grejen liksom) och sen drog vi till YMCA och gymmade. Efter det tog vi en härlig promenad tillbaka i solen (!!!). Nu är jag hemma och ska alldeles snart äta pizza och sen får vi se vad jag hittar på, om Maja mår bra (just nu har hon migrän) så hittar jag nog på nåt med henne. Annars tar jag det nog bara lugnt.  Så hoppas ni har haft en bra lördag och har njutit av solen som jag hörde att ni skulle få!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi njöt också - varmt & soligt!

Kram Maria

2011-05-08 @ 09:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0