I'm running up that hill

Så, min kära blogg har varit på semester nånstans i cyber världen den här veckan, men nu är den tillbaka så nu ska väl att gå tillbaka till det vanliga! Jag för min del har tränat på som vanligt, gråtit, skrattat, frusit, svettats, ätit, hungrat och allt sånt som jag annars gör under en vecka. I torsdag kom den efterlängtade och bävade snön, detta innebar en liten springtur med skidlaget och vi bestämmde oss för att sjunga julsånger för en liten tjej som såg väldigt rädd ut när hon öppnade dörren. Igår var min första dag på skidor och det gick sådär, jag ramlade tre gånger och kände mig ganska så generad. Efter det lyckades jag köpa alla mina sista julklappar, jag har bara Maja kvar och eftersom att hon var med mig får jag ta henne en annan gång. Jag har bästa julklappen till henne, hehe. Just nu sitter jag och fnular på en uppgift som jag ska göra tills imorgon. Det går inte så himla bra. Jag sitter och lyssnar på Taylor Swift och önskar att mitt liv kunde vara som en sång.


Kommentarer
Postat av: farmor

Härligt läsa din blogg igen. Farmor

2010-12-13 @ 07:54:37
Postat av: Farfar

Livets landskap är också kuperat. Men efter motlut kommer medlut!

2010-12-13 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0