krukor och ljusstakar

Hemma igen. Det blev ingen kamera för min del, någon snål person hade fått för sig att höja priset såhär just innan jul. Kändes ju himla snällt, vart är julkänslan liksom? ;) Men jag lyckades köpa några smycken i alla fall, från en av mina favorit affärer här, i alla fall när det kommer till smycken och accesorarer, Charlotte Russe. Jag köpte även Majas julklapp, ser fram emot att se hennes reaktion, jag är verkligen nöjd! Här kommer några bilder på lite julmys här, blomsterarrangemanget har värdmamma Mary Jo gjort, jättefint, jag är så imponerad! Och "krukan" skålen har jag gjort av keramik, det var en av alla uppgifter vi fick i bild. Jag har också gjort kronan runt ljuset, inte allt för illa pinkat va?






Kommentarer
Postat av: Farfar

Jätte fint handarbete!

2010-12-23 @ 14:08:33
Postat av: farmor

rambokar ett av dina alster/farmor

2010-12-23 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0