on my way to say thursday but it's wednesday

Såå, ja ni kan nog inse att jag var ganska arg igår kväll. Men som jag sa till farmor, jag är tonåring och idag är jag glad, haha. Och hur kan jag inte vara det när jag fått två paket? Massa julklappar och annat kul, tack för det! :D Just nu fryser jag väldigt mycket, har bäddat ner mig i sängen men det hjälper inte så mycket. Anlednigen till att jag fryser så mycket är att jag har precis kommit hem ifrån skidträning och det på snö! Igår körde vi classic och det var jättekul, trots att jag aldrig gjort det förut förutom i lördags så gick det väldigt bra! Idag var det skate och det var 100 gånger svårare, och inte alls lika kul, men men, det blir nog bra! Övning ger färdighet eller vad man säger! Jag måste tyvärr gå, hur mycket jag skulle vilja sitta här och bertta om mitt liv hela kvällen är jag överröst med läxor!
Och det är jul nästa vecka!! Kan ni fatta? Jag kan det i alla fall inte!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kommer ju komma hem som värsta elittidrottren :)

Kram Maria

2010-12-16 @ 06:33:53
Postat av: Amanda

Splashing trough the water, UNKNOWN is working on his swim skills. The freshmen class had a week of fun in the pool along with Coach Philipps.



Taylor Campbell smashes the ball right over the net to the opponents side. The class fought a tough match in water-volleyball and they all had a lot of fun.

2010-12-17 @ 04:19:32
URL: http://amandatamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0