let's go to the mall

andra dagen av camp, sitter just nu i biblioteket, lektionerna ar slut for idag mitt schema ser ut som sa att jag har homeroom, english, history, current issues, lunch, life in america och sen homeroom igen. Jag har fatt tva stickers idag, de  far man nar man pratar engelska utanfor classes eller nar man gor en speciell grej pa lektionerna. De som har flest stickers och har gjort flest aktiviter vi slutet far aka till Ben and Jerry's factory.

Jag ska saga er en sak, maten har ar precis som man tror. Vi har fatt pommes frites, hamburgare, korv, pizza till lunch, det finns alltid glass i mangder, fast det ar nagon konstig glass, typ blandning mellan is och mjukglass. Till middag igar fick vi kottbullar, det var gott och det var sa gott att ata nagot som inte ar drypande av fett. Det finns lask till frukost och super sot juice, jag ska visa er en bild pa kiwi jordgubb juicen, den ar stord. 

Snart ska vi till de sma skolbussarna och bege oss in till nagon mall, jag ska forsoka hitta en ny datasladd, eftersom att min inte funkar....

Det ar ganska svart att prata med folk har, mest for att alla haller sig till sig sjalva, eller ja till sana som ar fran samma land och det kanns inte alltid som att alla ar jatte intresserade av att traffa nya manniskor. Men idag har jag i alla fall vart med tva tjejer fran min klass, tva tyskar (det kryllar av dem har) och sen har jag snackat med en hel del.

Juste! Imorse var jag, Emma, Renee och Fredrika ute och sprang nagra varv pa loparbanan. Kl 6 gick vi upp, tycker synd om min roomie som jag vackte da men men, det var skont att ha gjort det iaf. Sen nar vi skulle ga och ata sa traffade vi en coach for ett basketlag, for de har basket camp har nu med. Han fraga om vi at Swedish fish, och jag trodde det var fisk typ; nooo! Men sen sa han att vi i alla fall skulle fa det av honom sen, vi skulle komma till honom pa lunchen och fa det da. Vi missade honom dar men motte honom i korridoren och da gav han oss sma pasar med godis fiskar, ni vet sanadar malaco som finns i olika farger? Sana var det iaf, fast sma.

Och sen, grattis till min lillebror som fyller 15 idag!

Nu ska vi ga och ata, sen aker vi till the mall.
Ha det bra dar hemma!


Kommentarer
Postat av: Frida

Fortsätt kämpa Mandiii! B&J's factory! WOHO! :D

2010-07-22 @ 08:24:32
URL: http://fridaisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0