tillbaka på rummet

har nu kommit tillbaka från mallen, fick tag i en adapter som passar till min dator! Yeeeah! Grymt :D The mall var kul att se, de har heltäckningsmatta inne, precis som överallt också. Där fanns allt möjligt Forever21, Victoria secrets, abercrombie and fitch, american eagle och massa annat roligt :P Vi fick åka gula skolbussar, fett coolt va? Jag visar bilder på de någon annan gång ;)

Imorgon har vi no classes!! Great, för gissa vad vi ska göra vi ska gå på baseball, se Boston red sox spela det är ju lite coolt även om jag inte förstår mig på sporten ;) Ska i alla fall sova nu för imorgon ska jag jogga igen... vad händer med mig, haha :P

Kommentarer
Postat av: Tiit Tamme

Häftigt att läsa din blogg Amanda! Den ger oss en inblick i vad du går igenom - omvälvande inte sant! Men du kommer att fixa det bra det känner vi på oss och har redan börjat acklimtisera dig.

By the way - kul att du gillar de gula skolbussarna. Dem känner jag väl. Jag var en gång för cirka tio år sedan på fabriken i North Carolina och såg när de tillverkades. Du kanske minns att jag gjorde en bok om Daimler-Benz. Den här busstillverkaren ingår i Daimler-koncernen.

Nåja inte ditt ämne precis - men tack för tipset om bloggen. Den gör att du känns närmare!

Farfar Tiit

2010-07-23 @ 08:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0