det är över nu...

...men jag kommer ihåg alla dagar med dig!! Idag slutade jag ettan, det var min sista dag i underbara LK09, dagen har varit fylld med lite tårar men mest med skratt! Först satt vi en massa från klassen och slappade påpundarängen bakom skolan, sen drog vi hem till Cissi där vi grillade och åt pizza. Det var en grym dag, super chill och hur roligt som helst! Grandpa (fridas kamera) var med så vi har massor av bilder att föreviga dennna dag med. Hahah vad poetiskt det lät.

Men hur känns det nu då? Som jag sa har jag gråtit en del idag, men det är mest för att jag är ledsen i huvudet. Det känns inte i magen eller i hjärtat ännu utan jag är ledsen i huvudet, svårt att förstå för de flesta kanske, men orkar inte förklara. Jag är uppriktigt ledsen över att inte få gå i samma klass som mina kompisar, och när den dagen då jag känner det i magen och hjärtat kommer jag att vara så ledsen.  Det är likadant med resan, det känns inte verkligt eller som om jag verkligen ska iväg. Nej, nu ska jag gå och planera min sommar. För den kommer vara fullspäckad!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0