trött

igår hade min kompis Frida ordnat med ett kak-avslutnings-kalas åt mig.  Det var väldigt roligt, även om kladdkakan var lite skum:P  Igår var sådär konstigt då det inte går in i huvudet på mig att jag ska åka, vissa av de där kommer jag säkert inte kunna träffa mer, men enda var det inge svårt att säga hej då. Men det betyder verkligen inte att jag inte kommer sakna dem, för oj vad jag kommer göra det!! Nu är jag i alla fall trött, men jag får inte sova längre för jag måste upp till stallet och ta hand om Adde, mammas häst som ska vaccinerad och sen så ska jag flytta över Karminelle, min häst till sitt sommarbete. Men ikväll, då ska jag ut och äta med Carro och Natta, för sen åker Natta till Frankrike på onsdag och kommer hem efter att jag har åkt! Det är så sjukt att jag inte kommer träffa henne på ett år sen. Men det är så värt det! Nej nu ska jag kasta i mig frulle och sen svischa iväg på mopeden min.

Kommentarer
Postat av: anneli

sv: okej :) vilka åker du med?

2010-06-28 @ 14:14:23
URL: http://anneliiusa.devote.se
Postat av: Sofia

Hej=)

Ja, va kul! Abslolut, ja länkar dig me

(=

2010-06-28 @ 19:43:15
URL: http://sofiar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0