visum handlingar och EF-möte

Så i fredags fick jag mina visum-handlingar, det känns som sådär 100 saker man ska fixa och fylla i, men mycket är redan ifyllt av EF så det blir förhoppningsvis inte så farligt. Jag har inte ens börjat, har så sjuuuuuukt mycket plugg nu, ASL, PS, PDL, SV, HI, SH, MA..... på två veckor, gotta love school!! Nä men ärligt talat vill jag inte sluta, hur ska jag kunna lämna min klass? Alla är så underbara och goa.. Nej, men jag ska i alla fall boka in ett möte snart på ambasaden så att jag får det avklarat.

På torsdag är det dags för avrese möte, ska bli kul. Mötet håller på i 4 timmar så det lär vara en del att ta in. När vi var på intervjun så sa de ju att det är på det mötet som de kommer skrämma upp alla utbytestudenter, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0