Alla gör misstag...

..men när man gör samma misstag två dagar i rad, ja då börjar man ju undra. Igår tog jag helt fel på vart vi hade träning och missade hela grejen. Och vad gör jag inte idag då? Jo, då ser man ju till att ta fel igen. Men till mitt försvar, de hade bytt platser, om det hade varit en vanlig vecka, ja då hade jag definitivt varit rätt båda gångerna. Men nej, vi måste byta lite nu... -.- Såå, jag åkte och shoppade med Mary Jo istället. Köpte lite julklappar som jag är nöjd med.  Det började förresten just snöa här utanför, så antagligen beger sig Dave ut ikväll och plogar vägar! Vi ska ju som jag sa till kyrkan senare, det blir vanlig "cermon" och sen blir det fika efteråt. Mary Jo har bakat pecanpaj och fiiisatan vad det är gott! Riktigt gott alltså! Hur onyttigt som helst, men ack så gott!

Som svar på kommenteren jag fick om att jag skulle berätta vad det pinsamma jag just gjorde var; Nej. Jag skriver ju den här bloggen lika mycket för min del, så jag lägger in små kommentarer om vad som hänt, och sånt jag inte kan skriva på bloggen. Det är ganska taskigt, ja, men jag vill komma ihåg allt annat också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0