Dagens bravader

Jag. Är. Död.

Okej, kanske inte men jag är så jäkla slutkörd! Har precis ätit lite rester och ska snart bege mig på min engelska uppsats. Jag kom hem för nån halvtimme sen. Rullskidor igen och jag måste säga att jag älskar det! I början hatade jag det, men nu, det är så roligt! Jag börjar verkligen få in tekniken och få upp konditionen så det blir lättare. Idag gjorde vi mest poling, alltså bara använda sig av stavarna. Det tog ett tag men jag tror att jag förstår nu! Kul var det i alla fall. Efter det åkte vi vidare till gymmet, vi har bytt gym nu, till ett som vi kan utnyttja bättre och det var jättefint. Galet jobbigt var det dock. Nu skulle jag helst vilja sova, men icke sa nicke. Jag ska skriva rent en engelska uppsats och sen duscha.

Idag var skolan riktigt kul! I alla fall de första två lektionerna. Vi har som uppgift i publication design att ta massa foton av olika saker. En scavanger hunt. Vi tog massa roliga bilder. Roligast var när vi (alltså jag och Maja) skulle ta bilder av vår atlethic director. Vi träffade på honom i korridoren och tog lite bilder. Sen frågade vi om vi fick följa efter honom och då gjorde vi det, vad vi inte visste var att han var på väg in till inspelningen av dagens announcments. Haha så vi följer med honom in i rummet och tar lite bilder av honom när han filmas. Senare för vi höra att blixten tydligen hade synts på tv:n. Haha det var väldigt kul. Art är väldigt kul just nu när vi gör keramik. Jag håller på att göra en skål och det är nästan klar. Den är riktigt cool faktiskt.


En dagens outfit var det här

Vi träffade på Austin som inte ville vara i sitt klassrum. "Get me out of here"

hej, här posar och plutar vi med läpparna

randoms i bilioteket

ett datarum

en tom korridor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0