fredaglördagsöndag

Lite dåligt med uppdatering här. Ber om ursäkt för det. Jag har varit ganska så upptagen, det här var sista veckan med de lektionerna vi hade så det betydde att vi hade massa finals att ta hand om. Jag tror att det gick bra dock, jag vet inte riktigt vart mitt login till powerschool är men jag hittar det nån gång i alla fall. Igår var jag i Chicago för att shoppa på IKEA! Det var riktigt kul! Jag älskar att alla produkter fortfarande har de svenska namnen och allt sånt. Jag köpte massa saker däribland lite godis, hehe, bilar, daim, en paradis ask och en julmust. De hade faktist väldigt mycket, de hade pepparkakor, pepparkakshus, saft, bullar, almondytårta och massa annat kul! Det var faktiskt väldigt många svenskar där, haha Maja och jag började förfölja en svensk familj, alltså gå nära dem och prata högt på svenska, men de verkade inte bry så sig mycket. Men herregud, svenskar är roliga, vi satt i entrén och väntade i nån timme och man ser väldigt väl vilka som är svenskar. Det har inget med utseendet att göra, mer hur de klär sig och hur de beter sig, haha det är kul. Idag då, skype står först på schemat och när det är klart så ska jag bege mig till nåt ställe med skidlaget och om jag hinner hjälpa till att rensa stigar i skogen, annars blir det bara träning för min del. Efter det så ska vi tillbaka till gymmet också. Busy, busy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0