oh happy day

Jag är på så glatt humör just nu. Imorse var jag inte deppig men ja, inte på topp heller, men efter lunchen vände det. Träffade på lite folk från mina gamla klasser och det var kul så jag blev glad. Efter skolan så stack jag, Maja och Emma ner till Barnes & Noble för att sitta och fika på Starbucks (hur amerikanskt låter inte det??) Sen gick vi vidare till Ulta, en stor ny sminkbutik här i staden, den var faktiskt jättebra, jag köpte lite småsaker och jag ska definitivt tillbaka dit! När vi var klara där så gick vi bort till Red Robin för middag. En väldigt mysig eftermiddag helt enkelt!

En annan sak, jag har bestämt mig för att gå lite laktosfri. Jag blir jättesvullen och känner mig proppmätt för minsta lilla, idag drack jag mjölk till lunch och undrade varför magen var så svullen och sen drack jag kaffe (typ) på starbucks och då blev det värre. Det här är inget nytt heller, men jag tänkte se vad som händer. Det skadar ju inte att pröva. Nu har jag i alla fall prövat mitt smink, och ni vet hur det är när man prövar nya ögonskuggor, ehehe.. det ser väl lite komiskt ut just nu men det kommer bli bra! Nej, nu har jag en riktigt gammal man som väntar på att jag ska skriva ner lite svar angående hans liv, Ceasar heter han och språket som används är typ arabiska för mig. Ehehe!




Kommentarer
Postat av: Maria

...AVUNDSJUK... Varför finns Starbucks endast på Arlanda...????

Kram Maria

2010-11-16 @ 06:45:05
Postat av: antonia

PÖSS hihi, mysko, men jag tänkte bara säga att jag är GLAD för att DU är det! <3

2010-11-17 @ 18:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0