Buuuuuuuhuuuuuu!!!

Så..... hehe, jag har lite svårt att skriva just nu. Gissa vad jag gjorde, jo, jag klämde tummen i en bildörr. Fy FAAAAAAAAAAN alltså vad ont det gjorde! Skit äckligt är det, nageln är av, det är väl ca. 2 mm kvar eller så och det är bara äckligt! Kom in genom dörren och försökte visa Mary Jo vad som hänt samtidigt som jag sprang till toaletten. Grät en hel del, lite sorgsen över att min nagel numera kommer försvinna och göra pissont ett tag. Nu har jag i alla fall klarat av operation duscha och tvätta håret utan större problem. Så nu sitter jag här med en vit stor bulle på mitt finger :P Denna dumma historia hände när jag och Emma var på väg hem från träningen. Herregud säger jag bara!!! Först var det rullskidor igen, det gick mycket bättre idag, men jag är fortfarande ganska vinglig alltså. Efter det så åkte alla high schoolers vidare till YMCA, (hur coolt är inte det igentligen, It's fun to stay at the YMCAAAAAA) för ännu en workout. Sjukt jobbigt var det, vi parade ihop två och två och jag fick vara med coachen Kathryn och hon är sjukt vältränad, hon tar alla mina vikter tredubblet, så det var verkligen jobbigt. Imorgon kommer jag inte kunna gå! På söndag ska vi dit igen och köra samma sak! En sak kan jag säga, jag kommer vara så sjukt vältränad när allt det här är klart! Wihooo! Nej, nu ska jag försöka plugga lite, imorgon har jag tre finals, alltså slutuppgifter! Wish me luck people! Appropå det, imorgon är sista dagen på 1st quarter, helt sjukt att jag är klar med en fjärdedel av skolåret! Ganska ledsen är jag också över det, för jag vill inte byta de lektioner jag måste byta nu! Jaja, förändring kan vara bra och det blir nog kul!


Kommentarer
Postat av: Pa

Lycka till på dina finals idag!



Hoppas tummen inte gör allt för ont. Vad hårt du tränar! Nästa år får du springa runt Garnsviken så cyklar jag :-)

2010-11-05 @ 07:02:12
Postat av: antonia

Good luck :P <3

2010-11-07 @ 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0