yes please could I have a dog bisquit too?

Okej så det här är nog det absolut konstigaste/roligaste jag har sett här. Om man åker genom drive thrun till banken och har sin hund i bilen, då får man hundgodis i en liten maskin! Hur cooolt är inte det?? Jag trodde verkligen inte på Lynn när hon sa det först men, jo det är verkligen sant. Annars så stannade jag efter skolan och målade lite på min poster för art, såg (ännu) en snygg kille, har badat, ätit cheetos, försökt byta lite klasser men kände att läran om fisk inte var något för mig. Det var lite kort om min dag. Nu sitter jag och kollar på what happens i Vegas. Imorgon är sista dagen som vi börjar sent, jag skulle verkligen föredra att börja 10.30 varje dag, det är såå skönt! Men, vad gör man inte liksom, det är bara att masa sig upp ur sängen igen och snart så är det med det. Nu är det inte särskilt många veckor kvar till jul heller och då är det ganska många dagar ledigt. Förresten, i engelskan just nu läser vi Julius Ceasar, alltså Shakespear, och det är så svårt! Varför inte bara säga vad man vill ju?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0