102710

Hej! Här är det värsta stormen! Vaknade upp till spöregn och så har det typ fortsatt hela dagen, det blåser som sjutton också. Kayla skjutsade oss till skidträningen och hon kunde inte ens köra rakt för det blåste så mycket. Och hon har en riktig mega bil, så det var galet! Ikväll är det football match, men jag känner inte riktigt för det, det är alldeles för kallt för mig ikväll. Så nu sitter jag bänkad framför tv:n och tittar på Glee. Skidträningen var som väntat galet jobbig. Sprang upp för massa backar och det var sjuukt jobbigt! Men det var faktiskt ganska kul och alla är jättetrevliga! Jag kommer var i sjukt bra form när allt det här är över! Sweet! Idag fick jag förresten min tenns "funktions" tröja. Jag kan visa en bild på den sen, den var grym att springa i idag! Nej, nu ska jag fortsätta se på Glee.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kommer ju vara hur vältränad som helst när vi ses igen :)

Här har vi en solig & frostig morgon. Jag är hemma och kurerar en förkylning.

Var rädd om dig! Kram Maria

2010-10-27 @ 08:51:03
URL: http://www.mariasparlor.blogspot.com
Postat av: farmor

Skall jag anmäla dig till Tjejvasan :-)

Kram Farmor

2010-10-27 @ 09:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0