12:12 12 oktober

Svettig tjej här. Haha, spenderat en liten stund i gymmet idag, bra jobbat! Nu väntar jag på middag och sen ska jag ta och hoppa in i duschen. Skolan idag var inte direkt galet rolig, men helt okej. Jag dog inte, fast det var nära att jag gjorde det när Celeste från bild kom fram och kramade mig och nästan kväde mig! Jag har inga läxor heller vilket är grymt skönt, jag borde verkligen försöka städa mitt rum idag, det är saker överallt! Som vanligt ungefär men men ;)

Vet inte om ajg har berättat det, i så fall gör jag det igen. På torsdag i public speaking så ska vi ha ett bröllop. Alyssa och Joe ska "gifta" sig i aulan och alla ska ha varsin roll med att hålla tal, planera, fixa mat, video, you name it! Det är hur som helst väldigt seriöst och liksom på rikgti. Jag har reading 1, säger kanske inte så mycket men jag ska va en av de första som går fram, håller ett tal och läser en dikt. Jag är klar med mitt tal och så det är ganska bra, jag är nöjd! Maja ska va videopatrull så vi får se, kanske kommer det upp en snutt här efter torsdag!

Nej, nu vet jag verkligen inte vad mer jag ska säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0