America just hit me. Well, Dave did.

Okej, så den där känslan jag hade innan jag åkte, ni vet, jag var super taggad och i mitt huvud så förstod jag till hundra procent att nu gäller det. Men i magen och i hjärtat, det klickade liksom inte. Jag fattade inte att nu var det verkligen dags. Folk sa till mig att du kommer inte fatta det förns du är där. Men vet ni vad, jag fattar det fortfarande inte. I tre månader har jag väntat på det där ögoblicket när allting faller på plats, men det kommer inte. Jag vet inte om det är en dålig sak eller en bra sak. Antar att det bara är ett faktum. Haha anledningen till rubriken, jag sa det här till Maja och Dave och då "slog" Dave mig lite på knät. Haha ;)

Hur som helst, jag har haft en jättemysig kväll med Emma och Maja. Vi åkte till Emmas hus med filmer och snacks, haha love it! Hennes hus är ascoolt och hennes hundar är supersöta! Den ena påminner mig väldigt mycket om Asta! Vi såg When in Rome, med Kristen Bell och Josh Duhamel. Den var riktigt bra faktiskt, både skrattade och nästan grät! Nu ska jag packa lite snabbt, för imorgon åker vi upp till stugan och vi åker typ kl.8.! Jaja, så det blir nog inte mer bloggning i helgen, men sen kommer jag tillbaka med massa nytt att snacka om. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0