1 september

Idag är det dags, i en månad har jag väntat på den här dagen, eller ja man skulle lika gärna kunna säga tre år. Jag är faktiskt inte så nervös som man kan tro, jag har fortfarande inte riktigt bestämt vadjag ska ha på mig, men det blir i alla fall jeans, sen får vi väl se. Kul ska det bli i alla fall! Mitt enda problem är att jag inte vet hur jag ska ta mig hem, hehe det går en buss, men jag har ingen aning om när, så jag tror nog att jag går. Jag har min baunta-rygga med mig också. Om typ 4 timmar kommer Lynn och hämtar upp mig, klockan ringer 11.35,  och lektionen börjar 11.40 så om ni vill tänka på mig så gör det 18.40! Nu- frukost!

Kommentarer
Postat av: Annis

Ha det så kul idag på din första skoldag. Var rädd om dig om du skall gå hem..inte lifta!! ;) kram kram/Annis

2010-09-01 @ 19:50:22
Postat av: Lisen

Hoppas det går/gick finfint!

2010-09-02 @ 08:31:20
Postat av: Tiit Tamme

Vi håller tummarna!

Kram farfar

2010-09-02 @ 09:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0