måndag kväll

Nu är jag hemma igen efter tre mysiga dagar uppe i lilla stugan. Vi har egentligen inte gjort särskilt mycket, jag och Maja har gjort läxor, vilket innebar att vi skulle hitta på varandras framtid, det var jättekul! Maja vill bli president av USA och gifta sig med James Laferty, jag ska jobba med arga snickaren och gifta mig med Robert Buckley. Yeah right. Haha! Igår begav vi oss till en godisbutik och handlade massa roligt godis, åååååh de hade PUNSCHKOTTAR! (hahaha) Och blåbärsläsk! Efter det åkte vi vidare till ett firetower, alltså ett torn mitt ute i skogen som användes för att upptäcka skogsbränder. Det var väldigt högt och det var nästan så jag hade träningsvärk i benen efter att ha gått uppför alla trappsteg, hihi! Men det var så värt det! Utsikten var to die for! Såå coolt! En av de grejerna jag tycker bäst om med att åka norrut är att åka bil. Vi åker igenom alla dessa små städer och byar mitt ute i skogen och det känns verkligen som om de skulle ha kunnat spelat in en film där eller nåt, åh landsbygden, det är så mysigt, även fast det bara är kor och majs över allt så älskar jag att åka igenom de partierna, konstigt kanske. Jag har nog gått upp 10 kilo den här helgen också, bläää nu blire sallad och godisförbud ett tag framöver!


Lynn och Marks takbox!


myggigt var det!

   


 







Kommentarer
Postat av: Siri

Gud va kul allt du gör låter ha ha! Får mig o vilja åka iväg ännu mer! :P

2010-09-07 @ 22:26:36
URL: http://siriusa.blogg.se/
Postat av: barret_93

punschkottar...

2010-09-08 @ 12:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0