två månader

Nu har det gått två månader sen jag sa hej då. Världens jobbigaste dag. På ett sätt känns det som så länge sen men samtidigt känns det inte så länge. Men tänk, två av mina elva månader har jag faktiskt gått igenom redan. Det är nästan lite sorgligt! Maja sa en sak till mig, nu åker vi till Chicago, sen är det homecoming, efter det är det halloween och efter det thanksgiving och strax efter det så är det jul. Och efter jul kommer det gå hur snabbt som helst. Det är konstigt, hur normalt allt är fast ändå inte. Än så länge har jag inte drabbats av hemlängtan in större dos, första dagen ville jag hem, men det är en konstig dag och man mår inte bra hur som helst. Självklart saknar jag alla så mycket, men jag vill inte åka hem, inte än. Jag saknar så konstiga saker också, idag saknade jag att åka bil ner till småland i fem timmar och att vara på hööks. Ja, vad kan jag säga. Är väl inte helt normalt ;) Jag hoppas i alla fall att ni alla där hemma har det bra i höstmörkret och snart ses vi igen! Jag saknar er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska till Hööks imorgon :)

...ska börja rida på onsdag =0

Kram maria

2010-09-17 @ 08:11:26
URL: http://www.mariasparlor.blogspot.com
Postat av: Britt Proper

Hej! Gillar din blogg :) sjalv ar man utbytesstudent i Erie, PA.. Tankte om vi kunde lanka till varandra? Hor av dig, min blogg heter Brittiusa.blogg.se Kramar!

2010-09-17 @ 23:24:21
URL: http://brittiusa.blogg.se/
Postat av: Annis

Ha så jätte kul i Chicago. Och Amanda , njut av din tid i Usa . Det är once in a life time du får vara med om detta!!

Stor kram var rädd om dig/Annis

2010-09-18 @ 10:36:27
Postat av: Lena

Inte är det väl konstigt att längta till Småland!?

Kul att följa dig på bloggen.



Kram

2010-09-19 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0