spring is in the air

Hej!
Hoppas ni har haft en bra dag, det har i alla falöl jag! Idag har det varit riktigt vårväder, när jag vaknade imorse (efter att ha försovit mig en timme) sken solen redan! Hade sedan track utomhus och sprang runt på banan, ganska lugnt träning idag, väldigt skönt måste jag säga. Sen la vi oss i gräset och gjorde lite styrka. Så himla skönt att det äntligen börjar bli vår! Efter träningen åkte vi alla till Fazolis, en italiensk restaurang. Det var jättekul faktistk, vi klämde in 8 personer i Abbys bil och körde med musiken på högsta volym! Nu är jag hemma igen och ska sätta mig ner med mina läxor, har två prov imorgon, det är mer än vad jag har haft på jag vet inte hur länge!
ÅÅÅHH! Jag måste ju berätta om det "spännande" som hände idag! Så till att börja med så gjorde de ett jättestort drog tillslag förra året, 20 elever totalt ungefär tror jag. Så i år bestämde de att det ska finnas droghundar i skolan. Tills idag så har ingen varken sett eller hört något om dem. Men idag, mitt under min engelska lektion så kommer Mr.Ribbens in till vårt klassrum och ber alla oss att gå ut i korridoren. Så vi får gå ut, och två poliser går in med hunden. Den hittade ju ingenting, men ändå. För tydligen så stannade de utanför de klassrum som hunden stannade utanför, så antaglien kände han väl någonting. Dreglat på min väska hade han gjort också. Väldigt trevligt tyckte jag.

Förresten, den här veckan är nog den längsta jag har varit med om på länge, det går så långsamt!

Kommentarer
Postat av: maria

ja, det börjar bli vår här med!!!!!!!!!!! Yippie!!

Ha en skön helg! Kram

2011-04-08 @ 07:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0