You have a ass like a black chick

Här sitter jag, med tre prov imorgon som jag borde plugga till, men verkligen inte har lust med. Mitt nya slagord är prioritera, viktiga uppgifter får gå först, sen tar vi en paus och sen kanske vi gör resten. Haha! Nej nej, en dag ska jag skärpa mig! ;) Hur som helst, har haft en bra dag, har träffat på lite människor jag inte sett på länge och det var roligt. Efter skolan har jag tillbringat ett par blöta timmar nere på idrottsplatsen, track meet idag för ungefär halva laget, så jag var häckcrew, och mest gled runt och hejade på folk! Imorgon är det min tur att få springa igen, då blir det 100,200 och en stafett. Jag är glad att jag får springa individuella löp den här gången, mycket roligare. Hur som helst, nu ska jag nog sätta igång med pluggandet och sen gå och lägga mig. Det har varit en lååååååååång dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0