boorinng

Trott tjej sitter i skolans bibliotek och forsoker fordriva tiden. Om 20 minuter far jag ga hem. Maste saga, att jag saknar open campus (som de kallar det har), att kunna ga nan annan stans for lunch, kunna ga hem lite nar man vill eller ha mer frihet overhuvud taget. Nu behover man ett pass bara man ska ga ut till sin bil pa parkeringen. Men det ar sa det ar... Sa anledningen till att jag sitter har ar for att jag har creativ clothing och jag ar klar. Saa, det ar inte sa mycket for mig att gora och jag alldeles for trott for att borja plugg till mina prov imorgon. Efter skolan ska jag ut och aka skidor, fast vi har typ ingen sno, men men.. sen ska jag mota upp Maja och vi ska leta efter promdresses. Det ser jag fram emot! Nej, nu ska jag gora nat annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0