Junior Birkie

Tjenamors!
Just nu sitter jag i poolrummet på hotellet i Lakewood, ett ställer lite utanför Hayward där racen håller hus. Jag gjorde Junior Birkie idaag, typ 3 km eller så, väldigt kort men helt sjukt kallt, om jag inte är sjuk efter den här helgen kommer jag att vara förvånad. Imorgon är det dags för Korteloppet och American Birkiebeiner, 23 km och 50 km. Jag måste säga, jag är väldigt glad att jag inte behöver köra det för jag vet att det inte hade vart en bra idé för mig. Istället ska jag kolla och heja på mitt lag! Nu är jag i alla fall störttrött och ska nog äta nånting tror jag.  Vi hörs när vi hörs!


hittade förresten snyggaste hatten! Sverige <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0