kladdkaka

Hi y'all!
Sitter i köket med kladdkakor i ugnen. Imorgon har vi kakförsäljning med utbytesstudent gruppen i skolan så jag bakar vad man alltid hittar i Sverige- kladdkakan. Mary Jo säger att det är en brownie, men nej då säger jag. Det är det inte. De verkar också tycka att det är lite mysko att den är så platt, haha!
Hur som helst, har också vart och letat efter klänningar, hittade en orange som jag gillar väldigt mycket, men jag vet inte riktgt... den är ganska dyr och jag måste tänka lite. Den hade också en giganorm slits som jag vill sy igen men jag gillade den verkligen! Men vi får se! Nej, nu börjar kakan lukta riktigt gott här borta! Ha det gött!

ps. Haha, mina kompisar från skidlaget har fått upp ögonen för google translate, just nu sitter vi och har ett facebook samtal på svenska, haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0