same old same old

Hej pa er!

Jag sitter i biblioteket idag igen under min sista timme. Inte for att jag klagar, tycker det ar ganska skont! Det ar halvdag idag i skolan sa om en halv timme ska jag, Maja och Emma ga ner till Qudoba (varldens basta mexikanska restaurang) och ata. Deras guacamole ar supper god, jag blir alldeles hungrig nar jag tanker pa det! Efter det ska vi aka runt och leta efter klanningar igen. Jag hittade ju en igar som jag tyckte var valdigt fin sa jag vill kolla pa den igen och sen ska vi aka ivag till en annan affar vi inte har varit i an, sa vi far se, kanske hittar vi nagot. Ska forsoka fota alla jag provar sa jag kan visa senare, det ar ganska kul! Vi hors senare!


Elegant One Shoulder Prom Dress CS-MD-2621M
har ar den jag provade igar


Kommentarer
Postat av: Maria

Superfin! Gillar färgen :)

Kram

2011-02-17 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0