update

Hej!
Ber åter igen om ursäkt för dålig updatering, jag har ärligt talat varit allt annat än upptagen. Har tagit det väldigt chill de senaste dagarna. Kom hem ifrån Ski Brule på lördag kväll och i söndags gjorde jag absolut ingenting, ville inte riktigt lämna huset för det skulle komma en stor snöstorm och jag ville inte fastna någonstans. Igår fick vi äntligen, tack vare snöstormen, vår absolut första snowday! Det var riktigt najs, fast det var en ganska seg dag. Kom ingenstans eftersom att vägarna var igensnöade. Så det blev till att kolla på tv mest hela dagen. Men det är inget fel med det, har knappt kollat på tv alls på senaste tiden! Nu håller jag på att knåpar lite på en uppsats som ska in snart. Det går inte så himla bra faktiskt... Jag får nog ha dubblespace på allt så det blir längre... kul! Och sen glömde jag min spanska läxa hos Emma så den får jag väl göra på lunchen... igen!
Idag hade vi förresten simmning på gympan, härligt! Vi gjorde logrolling, alltså man ska stå på en stor stock och rulla den, alltså gå på den så länge man kan. Inte så spännande men ganska kul ;)
Nej, nu ska jag gå och äta nånting och sen göra klart den här uppsatsen! Herregud, jag behöver inspiration!
Hare!

Kommentarer
Postat av: pa

Lite inspiration? Läsvärt iallafall



http://www.daretodream.typepad.com

2011-02-23 @ 07:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0