<3

Min mamma och brorsa är äntligen här! Efter nästan 11 månader så fick jag äntligen se dem igen! Minuterna på flygplatsen när vi satt och väntade var jag galet nervös och så fort jag såg mamma så sprang jag upp dit, gav henne en kram och så började gråta! Åh, det är så härlgit att de är här nu! Det är knäppt ändå, hur man inte har sett varandra på så himla lång tid, men samtidigt så är det som att vi såg varandra igår! Nu har vi lämnat mamma och Daniel på hotellet, de var väldigt trötta efter att ha varit uppe i ett dygn, imorgon så får vi se vad vi hittar på, jag bryr mig inte så mycket egentligen. Det är kul att bara prata och umgås! Nu sitter jag och kollar på en film och sen ska jag nog gå och lägga mig!


Kommentarer
Postat av: Lisa Nilsson

Hej! Jag ska åka till Green Bay i augusti. Jag hade jättegärna mailat lite frågor till dig om jag kan. Är jättenervös!

2011-06-14 @ 02:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0