Don't cry because it's over, smile because it happened

Nu är jag officelt graduated from Ashwaubenon High School. Det känns ju lite surt att jag måste gå tillbaka nu imorogn och ta ett sista prov, men det är sånt som man får stå ut med. Dagen har i alla fall varit toppen. Graduation gick fint fint, lagom lång, galet varmt och svettigt men coolt. I slutet var det meningen att vi skulle kasta upp våra hattar i luften, som de alltid gör på filmer. Duktiga jag och mina kastkunskaper lyckas ju istället för uppåt slänga hatten 5 rader framåt. Efteråt var det ett virrvarr av bilder och kramar från massa människor. Sen gick vi ner till entrén till fotbollsplanen och jag fick för första gången se min sten. Det är en tegelsten som har mitt namn, 2010-2011, och Sweden, inprintat i den. Det var min graduation present från Dave och Mary Jo, och det var meningen att jag inte skulle veta nåt om den innan, men Maja råkade avslöja det för mig. Men jag spelade överraskad väldigt bra.... fast sen kom Maja igen och sa, men hon visste redan! Suck..... Hahah ;) Jaja. Senare hade vi vårt graduation party hemma hos Maja. Jag hade riktigt kul med massa olika kompisar, åt galet med mat och gled runt helt enkelt. En riktigt bra dag helt enkelt. Jag lovar att lägga upp en massa bilder imorgon, men nu är det dags för mig att gå och sova, jag har trots allt skola imorgon tjugo i 8. Yeeey! Cya!


Kommentarer
Postat av: Ekedals-borna

Stort GRATTIS! Vi har fira nationaldagen här hemma! Just hemkomna fr Ugglans Park med härlig underhållning i strålande sol. Nu blir det ett dopp!

Kram

2011-06-06 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0