Ett år nedpackat i två väskor

Sista kvällen i GB. Sitter och kollar på tv, väntar på att Maja ska messa mig och vi ska ses en sista gång. Imorgon ska jag upp runt 3 för att göra mig redo för att åka till flygplatsen. Herregud, jag kan inte förstå att det verkligen är över nu. Jag sitter här i min fåtölj där jag oftast spenderar mina kvällar och tänker att jag kommer ju komma tillbaka snart igen. Men det gör jag ju inte, det är inte bara en helg som jag ska bort nu, utan jag ska hem. Det går inte riktigt att föreställa sig. Imorse åkte Emma, jag var där för att säga hej då, jag grät som en liten baby! Imorgon åker både jag och Maja hem, det kommer att bli så konstigt att inte ha dem runt omkring mig, jag saknar redan Emma! Efter en dag! Herregud ja... det här är bra konstigt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi längtar efter dig, lilla gumman!!!!

2011-06-16 @ 13:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0