Happy midsummer

Glad midsommar allihopa!
Istället för att fira midsommar tar jag idag mitt pick och pack för att nästa gång packa upp det i kära Sverige! Jag är riktigt orolig över att de inte kommer tillåta mina väskor på planet, jag har två överfulla, sen har mamma och Daniel en överfull också (haha, schysst fördelning där). Förhoppningsvis lär det gå bra! Planet går inte förns klockan 8 ikväll, så vi har en dag kvar här i Florida där vi ska mest ligga vid poolen och antagligen gå i mer affärer. De har en märkes outlet på vårt hotell. Herregud, Inte bra....  Hur som helst, nu är mitt äventyr över här i USA. Men jag har nya äventyr på G, framför mig ligger sommaren som kommer bli den bästa hittills, med min familj och mina vänner. Jag är så glad att jag åkte och jag ångrar ingenting, men nu ska det blir riktigt gött att komma hem igen. Jag vet inte om någon kommer komma till flygplatsen, om nån planerar på det så kommer jag in imorgon kväll 18.40, och mitt plan kommer från Frankfurt. Vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0