can't believe the day is finally here!

God morgon!
Klockan är kvart i nio här borta hos mig och jag vaknade precis. Idag kommer det bli till att vänta på Carro och jag kommer ha massa energi som jag inte vet vad jag ska göra av. Jag tror jag ska bege mig ut och åka lite skidor. Om det finns någon snö kvar det vill säga. Ska nog fixa till rummet lite gran så att hon får plats med sina grejer här inne också! Jag kan inte fatta att hon verkligen kommer idag. Det har gått nästan åtta månader sen vi var ute på vår sista moppetur tillsammans. Jag är lite nervös men mest av allt glad och taggad! Ska bli så grymt kul! Det kommer bli helt sjukt att faktiskt sitta med min bästis rakt framför mig istället för tusen mil och prata över en dator. ÅÅÅÅHH jag hoppas den här dagen går fort nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0