i have a new best friend- the ice bag

Skolan och track var brutal idag. Jag kunde inte sova igårkväll så jag somnade väl kanske runt ett, vilket betyder dryga 5 timmar sömn och jag behöver definitivt mer än så! Men jag masade mig i alla fall upp och lyckades komma i tid till skolan till och med. Track var jobbigt som vanligt men ändå helt okej, jag gillar laget och det kommer nog att bli kul. På torsdag har vi vårt första meet och jag tror att jag ska få springa då! Så nu sitter jag här med mina ispåsar på benen och axlarna, det har liksom kommit att bli lite av en rutin att komma hem och lägga is på benen. De gör fortfarande ont men jag är glad ändå att jag valde sprints istället för långdistans, för då hade de ömmat 100 gånger mer! Nu ska jag nog äta lite och göra klart mina läxor och se om jag kan komma i säng tidigt ikväll för jag är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0