oooooonsdaaag

Hej!
Hoppas ni haft en bra dag, min har varit bra! Curling idag var väldigt kul faktistk, det berodde kanske mer på sällskapet än på själva sporten men det var kul i alla fall. Efter skolan drog jag Emma, Lydia och Mary ut på backcountry ski, alltså skidor utan wax och in i skogen. Kul var det! Och nu ligger jag här i min säg, vet inte riktigt vad jag ska göra... Tror inte att jag har några läxor och det är inget bra på tv ikväll, Maja är sjuk och Emma bor allt för långt bort. Jaja, får väl ta och läsa en bok eller så! Borde tvätta lite också, haha jag är så dålig på det, oftast ser mitt rum ut som ett bombnedslag, och då menar jag mycket värre än vad det brukar va, för jag har min smutskorg i mit rum och då lämnar det liksom aldrig rummet haha! Och när det väl hamnar i tvättmaskinen, ja då tar det typ två dar innan jag lägger in det i torktumlaren. Haha, det är illa!! Nu önskar jag bara att min dator kunde jobba lite med mig här och sätta fart på spotify som segar sig!..... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0