track and field

Idag började jag med track, alltså friidrott. Det känns lite som att börja på en ny kula eller vad man ska säga, det här är den tredje och sista sporten jag kommer att hålla på med, tre månader, det är egentligen ingenting! Jag är hemma innan solen är nere och snart kommer marken börjas synas. Herregud, tiden går helt sjukt fort. Det är med lite blandade känslor jag tänker på det, det ska bli helt sjukt härligt att träffa min familj och vänner igen, och att få tillbaka min frihet, att vara utbytesstudent har definitivt sina begränsingar, men det kommer också bli sån svårt att lämna alla nya människor som jag har träffat här och helt enkelt tanken på att det faktiskt kommer att vara över snart, det är helt sjukt. Men jag ska njuta av den tiden jag har kvar!

Ojoj, haha det blev ganska djupt där, inte meningen egentligen. Jaja, förutom track idag då så var skolan som vanligt. Glömde som vanligt min spanska folder hemma och satt som en idot under spanskan för att jag inte hade mina papper- men det är lugnt, jag är van vi det! Nej, men det var typ det gamla vanliga liksom. Nu sitter jag i alla fall i min säng med en bultande tå, för vem är inte duktig nog att sparka in tån i trappan under träningen? Jo, jag! Duktigt!! Haha...

Och om ni undrar på min brist på blogginspiration,  ja alltså det är inte alltid så intressant. Har liksom ingen lust att blogga om min lunch, vad jag sett på tv osv.. Så ja, men jag ska försöka bättra mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0