25mars

Hej!
Har precis kommit hem ifrån skolan. Riktigt skönt med fredag tycker jag, är helt galet trött så nu behöver jag helgen för att vila upp. Track meetet igår gick bra, i staffetten lyckades jag få oss diskvalificerade (oops) för att jag klev ur min bana 5 steg för tidigt innan man fick det, så ja... Men förutom det är jag ändå ganska nöjd för överlämningarna som jag aldrig nånsin gjort innan gick bra och så. Sen sprang jag också 200 vilket inte gick så jättebra, men men.. Hur som helst gjorde hela laget superbra ifrån sig, både tjejerna och killarna vann hela meetet över huvudtaget så det var coolt att vara med på det! Nu är det fredag och jag orkar inte göra nånting egentligen annat än att ligga i min säng och surfa runt. Är på dåligt humör och väldigt lättirriterad just nu, så jag håller mig undan istället. Just nu känner jag lite att tre månade är en lång tid och jag är väldigt trött på den här dumma snön. Jaja, alla ni andra som ligger i soffan, är ute och slår klackarna i taket eller sitter på en tom busshållplats, hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0