Det borde vara fredag

Idag har varit en sån där dag när det har kännts som om det vore fredag. Och så är det onsdag. Väldigt bra. Inte riktigt. Jaja, gick inte på träningen idag för jag har väldigt mycket läxor att göra och det var nog bra det för när jag kom hem så började regnet ösa ner... Och nu blixtrar det tydligen här utanför... Åskar så att hela huset skakar gör det också. Skönt väder! Imorgon har jag mitt absolut sista meet, och det ska bli så skönt att vara klar med track. I helgen ska jag gå och köpa mig ett gymkort så att jag kan hålla igång tills jag kommer hem, för med mina ben vill jag helst inte springa på asfalt. Det ska nog bli bra. Nu ska jag nog plugga lite för om två dagar har jag spanska prov. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0