...

Har haft en rolig dag idag. Skolan var precis som vanlig, början av dagen är ganska seg men sen kommer jag till spanskan och bilden med en massa grymma personer som får mig att dö av skratt. Blev korsförhörd på svenska alkoholvanor i Sverige. Klockrenaste var; "Have you ever been drunk?" Me:"No." "Well, have you ever been wasted then?" "Uhm... don't you need to be drunk to be wasted?" Hahah! Drog ner till starbucks efter skolan med Emma men sen lämnade jag henne och åkte hem till Maja och följde med henne när hon var barnvakt för Grayson, Nates (hennes pojkvän) brorson. Så söt liten kille! Efter det åkte vi till Lori och hade förberedelse möte inför hemresan. Grinlisa som jag är kom det så klart tårar haha. Jaja, nu är jag i alla fall mätt som en plätt och väntar på att min tvätt ska bli klar så jag kan stoppa in den i torktumlaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0